خبرایییییییییییییییییی خوووووووووووووب

سلام دوستان نازنیم 

دلم براتون تنگ شده ولی انقد ساعت کاریم خسته کننده ست که وقتی میرسم خونه فقط شام میخوریم و بعدشم خواب

راستی ما خونه خریدیم....


پول ما به خونه داخل ت ه را نسر رسید و بیشتر نتونستیم پول جور کنیم که با وام البته خریدیم... 


بچه ها

من هنوزم با 28 سال سن دلم برای پدرم که در 5 سالگی از دستت دادمش تنگ میشه و غصه میخورم و نمیتونم جلوی بغض هامو بگیرم...

خیلی حس بدیه... اینکه هنوز هم یه فضای بزرررررگ در روح و روانت باشه و یه آغوش خالی که منتظری با پدری که دیگه نیست پر بشه..

الانم که مینویسم حس اینکه دوست جان  پیشمه خوشحالم میکنه.... جدیدا به این فکر میکنم که از من ک گذشت ولی امیدوارم هیچ بچه ای

در کودکی پدرش رو از دست نده

گاهی شب ها که از سرکار برمیگردم حداقل فرصتی دارم که تو تنهایی براش گریه کنم ... ما انقد از هم دوریم و دنیا انقد میخواست که رو این

موضوع اصرار کنه ک حتی فرصت بغل کردن سنگ قبر پدرم رو بهمون نداده...




نظرات 1 + ارسال نظر
Baran پنج‌شنبه 26 اسفند 1395 ساعت 13:08 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلااام سیب گلابم:-*عزیز دلم:-*دخمل نازم:-*قربونه نونو سیب چه ای :-*نوه گلم بشم ان شاءالله ب سلامتی ومیمنتخدایا مراقب دخترمون باش
به به...منزل تون مبارکاااااا باشه عزیزم

سیب عزیزم
روح پدرتون شاد
مراقب خودتو همسرت باش:
براتون تو سال 96 روزهای خوب و خوشی آرزومندم
بهترین ها رو براتون آرزومندم
میبوسمت از راه دور تا زنده شه آرمشم.....
دوستت دارم.بهارت مبارک؛عزیزهمیشه وهنوزم....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.